Logo
udrådbstegn.png
udrådbstegn.png

HVAD KAN VI
HJÆLPE MED?

FORTRYDER
DU?

Hos os kan du bytte en vare eller få pengene retur i 14 dage fra købet. Du skal bare tage den ubrugte vare i dens originale emballage under armen, husk din bon og kom ned i butikken. Sørg for at tage fat i medarbejderen ved kassen med det samme - inden du går ind i butikken. 
Fortrydelsesretten gælder ikke fødevarer.

æble-med-baggrund.png

EN BLØD AGURK?

Vi har nok alle prøvet det. En agurk, der viste sig at være slatten, en orm i det fine røde æble eller en rådden tomat i bunden af bakken.
Kommer du hjem med en vare, der ikke lever op til forventningerne, så kom ned til os senest dagen efter, så ombytter vi varen eller giver pengene retur. Ikke så mange dikkedarer. Husk endelig din bon.

365.png

FEJL PÅ MIN
BON?

Hvis der er fejl på din bon, tager du bare fat i en
medarbejder i den butik, hvor du har handlet, så får vi rettet fejlen. Der vil nok være smuttere fra tid til anden, og vi undskylder ulejligheden.

INGEN
TILBUDSAVIS?

Har du ikke fået vores tilbudsavis? Så kan du tilmelde
dig på Den lille postkasse og altid være sikker på at få alle
de ekstra gode tilbud fra Coop365, hvis du bor i nærområdet.

Du kan også se tilbuddene i vores digitale avis eller find den i Coop app'en.

VARE UDSOLGT
FRA AVISEN?

Hvad gør du, hvis en vare er udsolgt i din Coop365?
Spørg en medarbejder i butikken eller udfyld en
kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Så kan de
undersøge, om varen er på hylderne i en af de andre
Coop365 butikker.

talebobbel.png

ROS ELLER
RIS?

Har du noget på hjertet? Så sig det til din lokale butikschef, der vil blive glad for at tage imod dine input.
Du kan også ringe til vores kundeservice på +45 43 86 43 86 mellem kl. 12-15
alle hverdage eller skrive til os på facebook.dk/coop365.
Du kan også sende en mail via coop.dk.

God service er aldrig en mangelvare i Coop365.

DUER DATOEN
IKKE?

Vi sørger altid for at have hylderne fyldt med friske varer. Hvis du alligevel falder over en vare, der har set bedre dage, eller hvor holdbarhedsdatoen er overskredet, må du meget gerne tage fat i en medarbejder. Så skal vi nok sørge for, at alt bliver bragt tilbage i skønneste orden.

ANDRE SPØRGSMÅL?

Vi håber, at du har fået svar på dine spørgsmål.
Har du andre spørgsmål, så har vi flere svar her.

Find butik
Tilbudsavis